Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto

Kalana sadam Hiiumaa äärel sai uue näo ja kaubamärgi

Uuenenud disaini ja kaubamärgiga Kalana sadamarestoran FOTO: Jüri Tamm

Kaua jõude seisnud ning lagunenud Hiiumaa läänepoolseim Kalana sadam on saanud uue omaniku käe all vaid poole hooajaga uue kaubamärgi ja värske ilme, uueks brändiks on KalanaÄÄR. Esialgu on rõhk surfajatel, paari aastaga peaks valmima ka jahtsadam.

Tellijale Tellijale

2021. aasta talvel sai teatavaks, et kaua aega Hiiumaa sadamate häbiplekiks olnud lagunenud Kalana sadam on leidnud uue omaniku, kes lubas asjad käsile võtta ning piirkonna heakorrastada. Nüüd suve keskel oli Postimehel võimalik veenduda, et sadama ostnud Jüri Tamm tühja juttu ei räägi. Sadama-ala, vana lainemurdja ning sadamarestoran on saanud uue näo. Koostöös naaberkinnistute omanikega kavatsetakse piirkonnast kujundada üks Eesti ainulaadseimaid rannakeskkondi.

«Tahtsime, et kogu see unikaalne ja ainulaadne keskkond siin oleks selline, kus ka ise ennast hästi tunneme. Uueks kaubamärgiks valisime KalanaÄÄR, mis annab edasi seda ääre peal olemise vaibi,» rääkis Tamm. Esimese poole aastaga on uus omanik piirkonna korrastanud ja ümber kujundanud. Lammutatud on lagunenud paadikuurid, ära veetud vana roostetanud traallaev, parandatud ja täidetud on lainetest lõhutud lainemurdja ning remonditud sadamarestoran. Restorani ette on valatud uus betoonist terrass, korrastatud on kaldakindlustused ja piirded. 

Tagasi üles
Back